AzulPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCara menggunakannya dengan lebih baik

  • masa pelepasan:2024-04-19 17:01:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:416
  • Penerangan pantas:

    Azul,Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga ko

Kandungan artikel

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

AzulIsolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

IvanavaPerkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang,AzulPenukar jenis kering seri SC, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


AzulPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCara menggunakannya dengan lebih baik



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

PerincianCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


AzulPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCara menggunakannya dengan lebih baik



Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru,AzulPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasa, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Pemeriksaan prosesPembuat pengubah jenis kering

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa,AzulHarga pengubah kuasa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

AzulPengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

DallasMaklumat produk lain
  • TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

    TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

  • PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

    PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

  • PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

    PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

  • PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

    PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

  • KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

    KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

  • KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

    KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

  • KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

    KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

  • DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

    DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

  • segera:Peringatan: Maklumat AzulPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCara menggunakannya dengan lebih baik memberi anda AzulPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCara menggunakannya dengan lebih baik oleh syarikat kami, perkhidmatan AzulPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCara menggunakannya dengan lebih baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AzulPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCara menggunakannya dengan lebih baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AzulPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCara menggunakannya dengan lebih baik. AzulPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCara menggunakannya dengan lebih baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AzulPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCara menggunakannya dengan lebih baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!