OlavarriaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakEnam langkah pencegahan sepanjang musim

  • masa pelepasan:2024-04-19 14:07:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:73
  • Penerangan pantas:

    Olavarria,OlavarriaPeminat pendinginan pengubah minyak yang ditenggelamkan,Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari mat

Kandungan artikel
OlavarriaPeminat pendinginan pengubah minyak yang ditenggelamkan,

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

OlavarriaPeringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Bani MazarOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi,OlavarriaPembuat pengubah kuasa tenggelam minyak, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.


OlavarriaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakEnam langkah pencegahan sepanjang musim



Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Kejujuran dan keuntungan bersamaBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:


OlavarriaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakEnam langkah pencegahan sepanjang musim



Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Garansi kreditKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

OlavarriaTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

DallasMaklumat produk lain
  • ChongoyapeJembatan penerbangan tetap hidraulikProjek Analisis

    ChongoyapeJembatan penerbangan tetap hidraulikProjek Analisis

  • MaarssenJembatan pengangkutan gudangKecacatan penyelenggaraan

    MaarssenJembatan pengangkutan gudangKecacatan penyelenggaraan

  • Maarssen8 ton jambatan naik bergerakJalan pengkhususan

    Maarssen8 ton jambatan naik bergerakJalan pengkhususan

  • MaarssenPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah jenis bahan

    MaarssenPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah jenis bahan

  • Pelabuhan AbbasPengubah dan pengubah kotakMasalah pasaran masih permintaan

    Pelabuhan AbbasPengubah dan pengubah kotakMasalah pasaran masih permintaan

  • WeertPlatform angkat hidraulik bergerakAnalisis aplikasi kategori

    WeertPlatform angkat hidraulik bergerakAnalisis aplikasi kategori

  • WeertJembatan penerbangan tetap mekanikJualan sepanjang tahun

    WeertJembatan penerbangan tetap mekanikJualan sepanjang tahun

  • LorientJembatan pengangkutan khususGunakan masalah dan langkah rawatan

    LorientJembatan pengangkutan khususGunakan masalah dan langkah rawatan

  • segera:Peringatan: Maklumat OlavarriaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakEnam langkah pencegahan sepanjang musim memberi anda OlavarriaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakEnam langkah pencegahan sepanjang musim oleh syarikat kami, perkhidmatan OlavarriaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakEnam langkah pencegahan sepanjang musim dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OlavarriaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakEnam langkah pencegahan sepanjang musim, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OlavarriaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakEnam langkah pencegahan sepanjang musim. OlavarriaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakEnam langkah pencegahan sepanjang musim di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OlavarriaPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyakEnam langkah pencegahan sepanjang musim, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!